ראה"מ: "בדקו 136 מועמדים ב-3.5 שעות, כך זה לא יכול להימשך"

אבי רבינא No Comments on ראה"מ: "בדקו 136 מועמדים ב-3.5 שעות, כך זה לא יכול להימשך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למחטף אמש בוועדה לבחירת שופטים, בתוך 3.5 שעות, דנו על כל שופט 2 דקות בלבד והצליחו לבחור 100 שופטים ורשמים, שמנגד, "על כל מינוי של הדרג המדיני, המערכת המשפטית דורשת שנקיים עשרות דיונים ופרוטוקולים"

צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) בישיבת סיעת הליכוד, למחטף שביצעה המערכת המשפטית יחד עם שר המשפטים אבי ניסנקורן, בישיבה שערכה 3.5 שעות ללא נציגי הממשלה והקואליציה מונו 100 שופטים ורשמים למרות ההתנגדות הנחרצת של נציגי העם בוועדה שדרשו לבטל אותה.

נתניהו תקף את ההתנהלות השערורייתית של מערכת המשפט, "אני לא יכול שלא להתייחס למה שקרה אתמול. בכל פעם שהדרג המדיני רוצה למנות מישהו, המערכת המשפטית דורשת שנקיים עשרות דיונים, פרוטוקולים, נראה שפעלנו בשיקול דעת, בדיונים אינסופיים. אבל אתמול, בוועדה לבחירת שופטים, בדקו 136 מועמדים ב-3.5 שעות, זמן ממוצע של 2 דקות למועמד" ציין ראש הממשלה.

ראש הממשלה הוסיף, "אני לא מדבר על מינוי כזה או אחר, אני לא נכנס לזה בכלל. ייתכן שיש הרבה מועמדים ראוייים". נתניהו הבהיר, "אני מדבר על התהליך, על השיטה. זה מצטרף לשורה ארוכה של ליקויים שנחשפו במערכת אכיפת החוק".

נתניהו ציין כי הציבור כבר היום מודע לבעיה במערכת, "אני חושב שרוב הציבור מבין היום שצריך לעשות רפורמות רציניות במערכת הזאת, כך זה לא יכול להימשך".

נתניהו ציין בסוף דבריו כי "אמיר אוחנה כשר משפטים ניסה לתקן את זה, בניגוד לקודמיו הוא פעל בתקיפות רבה, אבל אנחנו צריכים רוב. היום אין לנו את הרוב הדרוש לכך, אבל אני מקווה שיהיה לנו בקרוב".



0 תגובות